0

Selecteer uw taal

Selecteer uw gewenste taal:

Winkelmandje
0 producten: € 0,00 + gratis proefjes! Nog € 25,00 en u betaalt GÉÉN verzendkosten!

Retourneren

Herroepingsrecht

We hebben in duidelijke en heldere taal hieronder het herroepingsrecht voor je opgeschreven. We hebben het herroepingsrecht ook in formele taal. Deze kun je terugvinden in onze Algemene Voorwaarden op onze website.

 

 

HERROEPINGSRECHT

 

Artikel 6.

1. Annuleren van jouw bestelling is bij ons geen enkel probleem! Je mag jouw bestelling binnen 14 dagen herroepen / annuleren. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat je jouw bestelling ontvangen hebt. Je kunt dit doen door ons bijvoorbeeld een mail te sturen waarin je schrijft dat je jouw bestelling wilt annuleren/ herroepen. 

2. Je hoeft zelfs geen reden aan ons op te geven.

 

 

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD 

 

Artikel 7.

Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt. Uitzonderingen hierop zijn parfums, make-up en verzorgingsproducten.

 

 

VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING

 

Artikel 8.

Er zijn geen verzendkosten bij het retourneren naar Parfumswinkel. Dit is altijd gratis met DHL.

 

 

VERPLICHTINGEN VAN PARFUMSWINKEL BIJ HERROEPING

 

Artikel 9.

Zodra jij binnen 14 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

  1. We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging
  2. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 5 werkdagen terug.

 

 

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT

 

Artikel 10. 

Sorry, de volgende producten kunnen we niet terugnemen:

  1. Parfums waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. 
  2. Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  3. Tassprays, deze worden handmatig speciaal voor jou aangemaakt.

 

 

 

Retourneren en ruilen

Toch niet helemaal tevreden over je aankoop? Heb je een product ontvangen wat niet goed werkt of zelfs stuk is? Dat is vervelend. Geen zorgen, daar gaan we meteen iets aan doen!

 

Alle retourinfo op een rijtje

 

  1. Gratis je product retour sturen met DHL.

  2. 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je producten.

  3. Geld terug? Binnen 5 dagen na ontvangst wordt het bedrag teruggestort.

  4. Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product (als het op voorraad is).

  5. Ga je voor een goedkopere optie? Het restbedrag ontvang je binnen 5 dagen na ontvangst op je rekening. 

  6. Kies je voor een alternatief welke duurder is? Je ontvangt van ons een betaallink voor het restantbedrag. Na het ontvangen van je betaling sturen wij het product meteen naar je op. Het kan gebeuren dat een product uit het assortiment is. In dat geval storten we het aankoopbedrag terug zodat je zelf kan kijken voor een alternatief. 

 

Uitzonderingen

Sorry, de volgende producten kunnen we niet terugnemen: 

 

  1. Producten waarvan de verzegeling is verbroken. Dus je kan de nieuwste Lancôme parfumfles niet retourneren nadat je deze geopend hebt om er eventjes aan te ruiken.

  2. Vouchers, VVV giftcard en Fashioncheque. Deze kunnen we helaas niet inruilen voor geld. Gelukkig hebben we genoeg andere heerlijke producten op onze website.

  3. Tassprays. Deze worden handmatig en speciaal voor jou aangemaakt. We kunnen deze dus niet terugnemen.

 

Klik hier  om naar onze retourpagina te gaan. Let op! Druk op " ETIKET AANVRAGEN" als je jouw DHL retourlabel wilt uitprinten.

 

 

Verwerkingstijd retouren

Wil je graag de status van jouw retourzending weten? Dat kan! Met de track en trace van DHL kun je jouw pakketje volgen. Wij hebben 7 werkdagen (na ontvangst van je pakket) nodig om jouw retour te verwerken. Heb je na 9 werkdagen nog geen bericht ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. 

 

TERUGBETALING VAN JOUW RETOUR

 

Hoe wij je terugbetalen is afhankelijk van de betaalmethode waarmee je betaald hebt.

  1. Heb je met iDEAL betaald? Dan storten wij het bedrag terug op jouw rekening.

  2. Wanneer je met je creditcard hebt betaald dan storten we het bedrag terug op je creditcard.

  3. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, sturen we je een email en vragen je hierom.

 

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van je terugbetaling kun je helaas nergens terugvinden. Maar geen zorgen! Wij zorgen ervoor dat de betaling binnen 5 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.

 

Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 5 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 7 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

 

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

Neem contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Wij mailen je dan meteen jouw factuur.

Mijn product is kapot of werkt niet goed

Heb je een product ontvangen wat niet goed werkt of zelfs stuk is? Dat is vervelend. Geen zorgen, wij gaan het meteen voor je oplossen!

 

Wat mag je van ons verwachten?

In alle gevallen vragen we je ons een foto te mailen van jouw product wat stuk is of niet goed werkt. Vergeet niet je bestelnummer en telefoonnummer erbij te zetten en geef duidelijk aan wat er mis is met je product. We laten je via telefoon of e-mail weten welke oplossing het beste past bij jouw probleem.

 

E-mail

[email protected] 

 

Telefoonnummer

085 - 40 111 18 (lokaal tarief)

 

  • Bedenktermijn
    14 dagen bedenktijd
  • Gratis proefje(s)
    bij iedere bestelling
  • Gratis verzending
    bij iedere bestelling boven de € 25
  • Gemakkelijk en veilig betalen
    iDeal, MasterCard, Visa, Billink

Kom ook eens langs bij onze parfumerie

Winkel
Wat is uw vraag?