0
Vragen? Bel 085 - 40 11 118
|
Klantenservice
|
Over ons
|
Registreren Inloggen
Winkelmandje
0 producten: € 0,00 + gratis proefjes! Nog € 50,00 en u betaalt GÉÉN verzendkosten!

Bestellen

Afterpay betalingstermijn

Indien u ervoor kiest om met Afterpay uw bestelling te betalen, bent u zelf verantwoordelijk om de betaling binnen de door Afterpay vastgestelde betaaltermijn van 14 dagen te voldoen.

Heeft u uw bestelling nog niet (volledig) mogen ontvangen? U kunt met Afterpay contact opnemen om de betaling uit te laten stellen.

 

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Bestelling annuleren

U heeft een bestelling geplaatst bij Parfumswinkel.nl en bij nader inzien wilt u de bestelling annuleren. Mocht u uw betaling nog niet hebben voldaan dan kunt u dit heel gemakkelijk zelf doen door de volgende stappen te volgen:

1. Log in op uw account
2. Klik op 'Mijn Parfumswinkel.nl'
3. Klik op 'Mijn bestellingen'
4. Klik op de bestelling die u wilt annuleren
5. Klik op 'Bestelling annuleren' in de door u gekozen bestelling
Bestelling annuleren

Indien u een betaalde bestelling wilt annuleren willen wij u vragen om via de klantenservice pagina een ticket te openen:
Klantenservice

Bestelling plaatsen

Stap 1 - Winkelmandje
- Ga naar het gewenste product en klik op ‘in winkelmandje’
- Voeg eventuele cadeauverpakking en/of een persoonlijk bericht per artikel toe.
- Voeg eventuele kortingscodes toe rechts onder het overzicht.
- Klik op ‘ga door naar afrekenen’ indien uw bestelling compleet is

Stap 2 - Uw gegevens
- U hoeft bij Parfumswinkel.nl geen account aan te maken, echter om uw bestelling te kunnen voltooien zijn enkele persoonlijke gegevens noodzakelijk.
- Indien u al klant bij ons bent, maar nog niet bent ingelogd, kunt u inloggen via de oranje knop, links bovenaan. U 
logt dan in door middel van uw emailadres en wachtwoord. Op deze manier worden uw gegevens automatisch geladen zodat u tijd en handelingen bespaart. 
- Ik heb nog geen account bij Parfumswinkel: Vul uw emailadres in en het factuuradres. U bepaalt zelf of u een account aanmaakt of niet. Ook kunt u kiezen om een afwijkend afleveradres op te geven. Dit is ideaal voor cadeaus of om bijvoorbeeld uw bestelling op uw werk te laten bezorgen.

Stap 3 - Verzendmethode
Kies nu de verzendmethode (in het midden van het scherm). U kunt hierbij kiezen voor thuislevering of levering bij een DHL Parcelshop bij u in de buurt.

Stap 4 - Betaalmethode
- Selecteer uw gewenste betaalmethode. U heeft de keuze uit: iDeal, overboeking, MasterCard, Visa, Fashioncheque, VVV giftcard (GEEN VVV Cadeaubon!) of Achteraf betalen. 

Stap 5 - Bevestigen 
- Controleer uw bestelling. Klik op ‘bestelling plaatsen’ om uw bestelling definitief te bevestigen. Nadat u uw bestelling bevestigd hebt, wordt u doorverwezen naar onze beveiligde betaalomgeving.

Bestelling volgen (Track & Trace)

Track & Trace is een handige service van PostNL om het verzendproces van uw bestelling nauwkeurig te volgen. Als uw bestelling wordt verzonden ontvangt u automatisch een verzendbevestiging via e-mail. Hierin staat uw persoonlijke Track & Tracecode vermeld. Klik op de link om uw bestelling te volgen zodat u direct op de hoogte bent van de verzendstatus. Op de manier ziet u of uw bestelling onderweg of al afgeleverd is. Bovendien is de verzendstatus van uw bestelling ook terug te vinden in uw klantprofiel.

Cadeauservice

Het volmaakte cadeau voor elke gelegenheid vindt u bij Parfumswinkel.nl. In het bestelproces kunt u aangeven welke product(en) u wenst te verpakken. Na bezorging heeft u het perfecte cadeau voor uw geliefden, vrienden, familie, collega of kennis!

Ik heb een defect product ontvangen

Heeft u een product ontvangen wat defect is of niet naar behoren werkt? Helaas kan dat gebeuren. Neem in deze gevallen een foto van de staat waarin u het product hebt ontvangen en stuur deze per e-mail naar onze klantenservice: [email protected] Wij zullen dan samen met u kijken naar een passende oplossing.

Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

U heeft uw bestelling ontvangen en deze blijkt deze niet compleet te zijn. Deze situatie kan twee mogelijke oorzaken hebben (de oorzaak zou tevens op uw pakbon vermeld moeten staan).

1. Het betreffende product(en) is niet op voorraad
Als het voorkomt dat een product(en) niet op voorraad is, wordt er in enkele gevallen voor gekozen om een gedeelte van de bestelling alvast te verzenden. De resterende producten worden dan zo snel mogelijk nagezonden. U hoeft hiervoor geen actie te ondernemen. Uiteraard kunt u altijd de klantenservice bellen om de status van uw order op te vragen.

2. Het product(en) kan niet meer worden geleverd door de leverancier
Als het product niet meer geleverd kan worden, wordt het bedrag van het betreffende product(en) zo snel mogelijk teruggestort op uw rekening. U hoeft hiervoor geen actie te ondernemen. Ook hiervoor geld dat altijd de klantenservice kunt bellen om de status van uw order op te vragen.

Samples

Bij elke bestelling ontvangt u standaard Sample(s).

Veilig bestellen

Parfumswinkel.nl voert het Thuiswinkel Waarborg. Het Thuiswinkel Waarborg is het nummer 1 kwaliteitskeurmerk voor het online kopen van producten en wordt ondersteund door de consumentenbond. De certificering biedt consumenten zekerheden zoals bescherming persoonlijke gegevens, veilige betaalomgeving, heldere algemene voorwaarden en een onafhankelijke klachtenbemiddeling. Bovendien moeten webwinkels die het Thuiswinkel Waarborg voeren een strenge juridische en financiële check doorstaan.

  • Bedenktermijn
    14 dagen bedenktijd
  • Gratis proefje(s)
    bij iedere bestelling
  • Gratis verzending
    bij iedere bestelling boven de € 50
  • 100% veilig winkelen
    met het Thuiswinkel Waarborg
  • Gemakkelijk en veilig betalen
    iDeal, MasterCard, Visa, Afterpay

Kom ook eens langs bij onze locaties

Winkel
Wat is uw vraag?