{{text}}
Nederland NL

Afleveren

In aflopende volgorde

7 artikel(en)

Moet ik verzendkosten betalen?
Danny van den Broek 8 feb. 2019

Wij willen de kosten van jouw bestelling natuurlijk zo laag mogelijk houden! Daarom bieden wij gratis verzending aan bij bestellling vanaf € 40,-.

Bestellingen vanaf € 40,-   Gratis 
Thuis / werk bezorgd bij besteding onder de € 40,-  € 4,95
DHL Parcellocatie bij besteding onder de € 40,- € 4,95
Avondlevering € 1,50
Niet leveren bij buren € 1,-

 

Ook is het mogelijk je bestelling naar een ander land te verzenden. In de onderstaande tabel staan per land de verzendkosten vermeld: 

LandVerzendkosten BetaalmethodesGratis verzending vanaf:
         
Flag Belgium € 6,95  

Mr. Cash, Sofort Banking

€ 50,-

         
Flag Germany € 5,23  

Sofort Banking, Giropay, Klarna

€ 50,-

         
Flag The Netherlands € 4,95  

iDeal, Riverty, VVV Cadeaukaart, Fashioncheque

€ 40,-

         

Moet ik verzendkosten betalen?
Zenna Eekhof 12 feb. 2016

Wij willen de kosten van jouw bestelling natuurlijk zo laag mogelijk houden! Daarom bieden wij gratis verzending aan bij bestellingen vanaf € 40,-.


Bestellingen vanaf € 40,-                                                               gratis 

Thuis / werk bezorgd bij besteding onder de € 40,-                       € 4.95

DHL Parcellocatie bij besteding onder de € 40,-                            € 4.95

Avondlevering                                                                                € 1,50

Niet bij buren                                                                                  € 1,-

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Zenna Eekhof 22 jun. 2016

Is het product op voorraad? Heb je op werkdagen vóór 21.00 uur besteld en direct (dus niet via overboeking) betaald? Dan heb jij jouw bestelling de volgende dag in huis. 

Als je bij je bestelling kiest voor overschrijving, houd dan rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen. Zodra we jouw betaling ontvangen hebben, ontvang je een mail. Jouw bestelling wordt dezelfde dag nog verstuurd. Meestal heb je jouw pakketje dan de vierde werkdag in huis.

Uitzonderingen: Voor producten welke niet op voorraad zijn, gelden langere levertijden. De levertijd wordt per product vermeld op onze site. Tijdens drukke periodes (o.a. Valentijn, Moederdag, Vaderdag, Sinterklaas en Kerst) kan het voorkomen dat er afwijkende levertijden gelden. Houd hier rekening mee! 

Besteld op Bezorgd op
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Wanneer levert DHL mijn bestelling?
Zenna Eekhof 12 feb. 2016

dhl

 

DHL doet er alles aan om jouw pakket de volgende werkdag te bezorgen. Je kunt je pakket online volgen met de Track & Trace code.

 

Hoe werkt het?

Ben je tijdens de eerste bezorgpoging niet thuis? Geen zorgen! DHL levert het pakketje bij de buren af of ze geven het de volgende dag af bij het dichtsbijzijnde DHL ServicePoint. Je krijgt altijd een notificatie in je brievenbus en ook nog een meldling per e-mail. Een DHL ServicePoint houdt jouw pakket altijd 7 dagen vast. Hierna wordt jouw pakket retour gestuurd naar Parfumswinkel. Wil je liever jouw pakket thuisbezorgd krijgen? Dat kan ook. Gebruik hiervoor de notificatie met instructies van DHL. Dit kan tot 23.59 uur.

 

Alle info een rijtje

- Is jouw pakket op vrijdag aan de chauffeur mee gegeven? Dan is de eerst volgende leverdag zaterdag. DHL levert tot 15.00 uur op zaterdag. Er is op zaterdag dus geen avondlevering mogelijk

- Avondlevering is op doordeweekse dagen mogelijk tegen een meerprijs van € 1,50

- Niet leveren bij buren is mogelijk tegen een meerprijs van € 1,-

- Levering bij een DHL ServicePoint ook mogelijk

- Bekijk hier de bezorgtijden in jouw postcode gebied 

 

Voor al jouw vragen, klachten of opmerkingen over de verzending van DHL, kun je bij ons terecht! Je hoeft dus niet met DHL te bellen. Wij kunnen dan een onderzoek laten opstarten of eventueel een klacht uitzetten bij DHL.

 

Telefoonnummer

085 - 40 111 18 (lokaal tarief)

Wat is de levertijd van Belgische bestellingen?
Fons van der Linden 27 okt. 2017

Is het product op voorraad? Heb je op werkdagen vóór 17.00 uur besteld en direct (dus niet via overboeking) betaald? Dan wordt jouw bestelling nog dezelfde dag opgestuurd. DHL / Bpost heeft een levertijd van 2 werkdagen. Op zondag wordt er niet bezorgd.


Als je bij je bestelling kiest voor overschrijving, houd dan rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen. Zodra we jouw betaling ontvangen hebben, ontvang je een mail. Jouw bestelling wordt dezelfde dag nog verstuurd. Meestal heb je jouw pakketje dan de vierde werkdag in huis.

Uitzonderingen: Voor producten welke niet op voorraad zijn, gelden langere levertijden. De levertijd wordt per product vermeld op onze site. Tijdens drukke periodes (o.a. Valentijn, Moederdag, Vaderdag, Sinterklaas en Kerst) kan het voorkomen dat er afwijkende levertijden gelden. Houd hier rekening mee! 

Besteld op Bezorgd op
Maandag Woensdag
Dinsdag Donderdag
Woensdag Vrijdag
Donderdag Maandag
Vrijdag Dinsdag
Zaterdag Woensdag
Zondag Woensdag

Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
Roselie van Gemert 10 jul. 2019

Heb je je bestelling geplaatst maar heb je het adres verkeerd ingevoerd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je aanpassen. 

Is je pakketje al verzonden? Dan kunnen we het adres helaas niet meer aanpassen. Je kan DHL wel om een interventie vragen middels je track & trace code. DHL zorgt er dan voor dat je pakketje bij een DHL ServicePoint bij jou in de buurt wordt bezorgt. Neem contact op met DHL via het volgende telefoonnummer: 0883454399.

Waar blijft mijn pakketje?
Roselie van Gemert 10 jul. 2019

Zodra je pakketje de deur uit is, krijg je van ons een e-mail met hierin de track & trace code van DHL. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen zorgen, je bestelling is dan nog in behandeling. In de bevestiging van je bestelling kan je de verzendbelofte terugvinden. Dit is de datum waarop wij verwachten je bestelling te verzenden. 

Heb je al wel een track & trace code ontvangen, maar is je pakketje nog niet bezorgd? Bekijk dan de huidige status via deze code om te zien waar je pakketje is. Soms komt het voor dat er een sorteerfout is gemaakt en je pakketje verkeerd gesorteerd is. Dit wordt vaak automatisch binnen twee werkdagen hersteld. 

Staat er in de track en trace code vermeld dat het pakketje is bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Wij raden je aan om toch even bij de buren navraag te doen. Het komt namelijk wel eens voor dat de bezorger het pakketje bij de buren heeft afgegeven maar geen briefje heeft achtergelaten.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

In aflopende volgorde

7 artikel(en)

Wat is uw vraag?